27 Eyl 2011

Etli Taze Fasulye


Yaz aylarında çıkan yeşil fasulyenin tadına doyum oluyor , etli olduğu gıbı zeytiyağlısıda yapılabılıyor . Bugun ben etlisini yaptım . Genelde çok sulu yapılıyor ama ben suyunun az olmasını istedim çünkü fasulyenin o güzel tadının suyuna karışıp gıtmesını istemedim.



Malzemeler :
  • 1 kg taze fasulye
  • 200 gr orta yağlı kıyma
  • 1 adet küçük kuru soğan
  • 1/2 çay bardağı ayçiçek yağı
  • 600 gr domates
  • 1 çay kaşığı tuz
  • 1 çay kaşığı karabiber
Yapılış :
  1. Önce fasulyemızı ayıklıyoruz.
  2.  Daha sonra kıymamızı kavuruyoruz. 
  3. Pişen kıymamıza ince diktörtgen prizma şeklinde kestiğimiz soğanımızı ekliyoruz.
  4. Soğanlar pembeleşene kadar kavuruyoruz. Sıvı yağımızı ekleyip 1 2 dakika kavurup fasulyemizi ekliyoruz.
  5.  Fasulyeler koyu ve parlak renk alana kadar iyice kavuruyoruz.
  6.  Daha sonra soyulup rendelenen domatesimizi ekleyip çok yavaş ateşte 45 dakika pişiriyoruz.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

    PAYLAŞIN..

0 Yorum:

Yorum Gönder