14 Haz 2015

ANTEPFISTIKLI ve NUTELLALI TOST

nutella_antepfıstığı

Son günlerde kahvaltıya düşkünlüğüm bir hayli arttı. Aç olduğumda sıra dışı fikirleri uygularken kendimi mutfakta bulduğum doğru. Antepfıstığı ve nutella kızarmış ekmekle birlikte muhteşem bir üçlü oldular. Yanına da buz gibi bir bardak sütle en güzel kahvaltı seçeneklerinden birini oluşturdum. 



nutella_antepfıstığı

Her türlü tostu çok severim, sadece kahvaltıda değil her öğünde sıkılmadan tost tüketebilirim. Bugünkü tostum hem kahvaltılık hemde tatlı ihtiyacınızı gidermeye yönelik bir tos. Şimdiden afiyet olsun.


ANTEPFISTIKLI ve NUTELLALI TOST TARİFİ


- 1 kişilik


Malzemeler

  • 2 büyük dilim ekmek
  • 3 çorba kaşığı kırık antep fıstığı
  • 2 tatlı kaşığı nutella
Yapılışı
  1. Eğer elinizde kırılmış antep fıstığınız yoksa tüm antep fıstıklarını alıp bıçakla 3-4 parçaya bölerek kırık antep fıstığı elde edebilirsiniz.
  2. Ekmek dilimlerini tos makinesine koyup 2 dakika ısıtıp üzerlerinde iz çıkmasını sağladıktan sonra ekmeklerimizi alıp üzerilerine 1 er kaşık nutella sürüyoruz.(eğer tos ekmeği kullanıyorsanız ekmek dilimleri daha küçük olduğu için nutela ve fıstığı yarı yarıya azaltıyoruz) Dilimlerden birinin üzerine antep fıstıklarımızı serpip diğer dilimi üzerine kapattım tos makinesinde 1 dakika daha ısıttıktan sonra tostumuzu afiyetle tüketiyoruz.
Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

    PAYLAŞIN..

2 yorum:

  1. tariflerinizi ilgi ile takip ediyorum uzun zamandır hepsi ayrı ayrı muhteşem ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ilginiz için :) cok mutlu oldum

      Sil