14 Eyl 2012

ARMUTLU SERİNLİK


Bu tarif tamamen benim esirim geçen hafta bir incir tatlısı yapmaya çalışırken hava çok sıcaktı serin bir şeyler içmek istedim , buzdolabında sadece gazlı içecekler vardı bende hiçbirinden içmek istemedim , karşımda buz gibi soğumuş armutlar tezgahta olgun incirler sanki bana gözlerini dikmiş bakıyorlardı , bende blendırda bunları karıştırarak bir şeyler denemek istedim.



İncir ve armutun şeker oranını düşürmek amacı ile bir mıktar süt ekleyerek şeker oranını dengeledım.

ARMUTLU SERİNLİK TARİFİ 

- 2 Kişilik 


Malzemeler

  • 2 orta boy armut
  • 6 tane orta boy kırmızı incir
  • 1/4 su bardağo soğuk süt
Yapılışı
  1. Armutları soyup ortasındaki çekirdeklerini ayırıyoruz , incirlerimizi soyuyoruz.
  2. Malzemelerimizi blendıra atıp 1 dakika kadar  püre haline getiriyoruz.
  3. Üzerine sütümüzü ekleyip 3 - 4 tur daha atıp servise hazırlıyoruz.
Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

    PAYLAŞIN..

0 Yorum:

Yorum Gönder