7 Ara 2015

RANCH SOS

ranch sos tarifi

Bir iki ay kadar önce evde kendi ranch sosumu yapmak için çalışmalara başlamıştım. Ranch sos için öncelikle ekşi krema yapmıştım, daha sonra da ekşi kremama mayonez, çeşitli baharatlar ve dereotu ekleyerek tarifimi hazırladıktan sonra fotoğraflarını çekip bitirmiştim. Aradan geçen zamanda tarifi paylaşma fırsatım olmadı ve fotoğraflarına baktığımda hiç beğenmediğim bir fotoğrafla karşılaştım. En güzeli, tarifi tekrar deneyeyim ve güzel fotoğraflar çekeyim diye düşündüm.

Yaptığım sosumu fırın patates ve havuçlarla keyifli bir şekilde tükettim, siz de evde keyifle ranch sos yapabilirsiniz. Sos yapmak bence büyük bir keyif.

RANCH SOS TARİFİ


- 300 ml sos için


Malzemeler



  • 250 ml ekşi krema(ekşi kremanın üzerine tıklayarak tarife ulaşabilirsiniz)
  • 4 çorba kaşığı mayonez
  • 1 tatlı kaşığı toz sarımsak
  • 1 tatlı kaşığı hardal
  • 1 tatlı kaşığı toz hardal
  • 3 çorba kaşığı dere otu
Yapılışı
  • Dere otu ince ince doğranır.
  • Ora boy cam veya metal bir kapta tüm malzemeler konup güzelce karıştırılır. Karışım 1 saat buzdolabında dinlendirildikten sonra tüketime hazır hale gelir.
  • Sosumuzu 3 hafta kadar buzdolabında bozulmadan saklayabilirsiniz. 

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

    PAYLAŞIN..